.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح اولین پارک ویژه بانوان در مازندران
این پارک به منظور تامین فضای تفریحی ورزشی ویژه بانوان و تقویت روحیه آنان، تامین آرامش در نهاد مقدس خانواده و حفظ سلامت جسمی و روحی زنان در زمینی به مساحت ۶۸۸۰ متر آماده بهره‌ برداری شد...
افتتاح اولین پارک ویژه بانوان در مازندران

نخستین پارک و سالن ورزشی ویژه بانوان مازندران در آمل افتتاح شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، زهرا شرف‌الدین مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران عصر پنج شنبه در این آئین گفت: اولین پارک و سالن ورزشی ویژه بانوان استان همزمان با روز ملی فناوری هسته‌ای در شهرستان آمل افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این طرح به عنوان برترین طرح شکوفایی و نوآوری استان در سال ۸۷ برگزیده شده است، اظهار داشت: بوستان نشاط و عفاف شهرستان آمل دومین پارک ویژه بانوان در سطح کشور است.

شرف‌الدین گفت: این پارک به منظور تامین فضای تفریحی ورزشی ویژه بانوان و تقویت روحیه آنان، تامین آرامش در نهاد مقدس خانواده و حفظ سلامت جسمی و روحی زنان در زمینی به مساحت ۶۸۸۰ متر آماده بهره‌برداری شد.

وی یادآور شد: این پارک دارای پیست اسکیت، دوچرخه‌سواری، پارک کودک، فضای سبز، آلاچیق و سالن ورزشی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 فروردين 1388
آيا اين پارك با استفاده از بودجه هاي دولي ايجاد شده است يا با سرمايه گذاري شهرداري آمل ايجاد شده است. اگر از نوع دوم بوده است جاي تبريك به شهروندان و مسئولي آملي دارد و يا اگر از نوع اول باشد مديران آملي حاكم بر استان بايد پاسخگو باشند كه چرا اين تبعيض ها را اعمال مي كنند و با استفاده از موقعيت معاونت سياسي استانداري و ... و رفاقت با ياست جمهوري به نفع يك شهر از ميان شهرهاي استان بهره برداري غير عدالت محوري مي نمايند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.